fbpx
Konkurs Fotografii Teatralnej – V edycja

Konkurs Fotografii Teatralnej – V edycja

Kacper Stolorz w kategorii: "teatralne zdjęcie sezonu” oraz Aneta Wawrzoła i Maciej Zakrzewski za "zestaw dokumentacyjny z przedstawienia” - laureatami V edycji konkursu.

Organizowany przez Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego Konkurs Fotografii Teatralnej od początku stanowi ważną platformę zderzania prac i „języków” twórców zajmujących się fotografowaniem teatru. Co roku na Konkurs nadsyłane są setki prac. Do tej pory, w czterech rozstrzygniętych edycjach KFT, wzięło udział prawie 500 fotografów, którzy przesłali ponad 6000 zdjęć.

Główną ideą Konkursu jest popularyzowanie i rozwój fotografii teatralnej jako dziedziny sztuki. Każdej edycji towarzyszą liczne wystawy i publikacje. W 2018 roku nakładem Instytutu Teatralnego oraz Muzeum Historii Fotografii w Krakowie ukazał się album „Plewiński. Na scenie”, który zawiera blisko 200 fotografii i prezentuje zdjęcia z około 50 spektakli. Publikacja pokazuje fotograficzną rozległość dokumentacyjną stworzoną przez artystę. Wystawy pokonkursowe KFT odwiedzają co roku najważniejsze przeglądy i festiwale fotograficzne, prace finalistów i laureatów Konkursu pokazywane były do tej pory w ponad 20 miastach.

Do tegorocznej edycji Konkursu można zgłaszać prace wykonane między 1 września 2018 a 31 sierpnia 2019. Jury najpierw wskaże finalistów poszczególnych kategorii, a później laureatów. Za zdobycie I miejsca przewidziano nagrodę w wysokości 10 tys. zł, II miejsce – 6 tys. zł, III miejsce – 4 tys. zł.

Zainteresowani mogą zgłosić prace w dwóch kategoriach: „teatralne zdjęcie sezonu” (kategoria A) – czyli pojedynczą fotografię, ukazującą spektakl lub pracę nad nim, odznaczającą się szczególnymi walorami artystycznymi i dokumentacyjnymi – oraz „zestaw dokumentacyjny z przedstawienia” (kategoria B), którego premiera odbyła się w sezonie artystycznym 2018/2019. Jeden uczestnik może zaproponować maksymalnie trzy dokumentujące przedstawienie zestawy (do 10 fotografii w każdym). Do udziału zapraszamy nie tylko profesjonalnych fotografów, ale również osoby traktujące fotografię hobbystycznie.

Na zgłoszenia czekamy do 30 września 2019. Lista finalistów wskazanych przez Jury zostanie opublikowana do 30 listopada 2019.

Zgłoszenia należy przesyłać na adres: Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego, ul. Jazdów 1, 00-467 Warszawa, z dopiskiem „Konkurs Fotografii Teatralnej”.


W V edycji KFT wzięło udział 118 fotografów w wieku od 15 do 75 lat, dwa razy więcej mężczyzn niż kobiet, zarówno artystów od lat fotografujących polski teatr, jak i tych, którzy dopiero debiutują w zawodzie.

W gronie finalistów znalazło się 19 fotografów (swoje zdjęcia do konkursu zgłosiło 118). Jury, spośród prawie 2 000 zdjęć, wybrało 10 teatralnych zdjęć sezonu oraz 10 zestawów dokumentacyjnych.

Do V edycji Konkursu można było zgłaszać prace wykonane między 1 września 2018 a 31 sierpnia 2019. Jury najpierw wskazywało finalistów poszczególnych kategorii, a później laureatów. Oceniało je jury w składzie: Krzysztof Bieliński – uznany fotograf teatralny, ostatnio pracujący głównie dla Teatru Wielkiego – Opery Narodowej; Dorota Buchwald (przewodnicząca) – teatrolożka, kierownik Działu Encyklopedii Teatru Polskiego / pełnomocnik ds. utworzenia Centrum Kompetencji Cyfryzacji Zbiorów Teatralnych w Instytucie Teatralnym; Jolanta Dylewska – wybitna operatorka filmowa, autorka zdjęć m.in. do filmów „W ciemności” i „Pokot” Agnieszki Holland; Barbara Hanicka – nagradzana scenografka i kostiumolożka, współpracująca m. in. z Jerzym Grzegorzewskim, Grzegorzem Jarzyną, Pawłem Miśkiewiczem oraz Witek Orski – artysta wizualny, kurator i teoretyk fotografii.

Nagroda za zdobycie I miejsca w wysokości 10 tys. zł, II miejsce – 6 tys. zł, III miejsce – 4 tys. zł.


JURY:

1. Barbara Hanicka
2. Krzysztof Bieliński
3. Jolanta Dylewska
4. WItek Orski
5. Dorota Buchwald


Spośród ok. 2000 nadesłanych prac Jury za najlepsze uznało zdjęcia Kacpra Stolorza, Anety Wawrzoły i Macieja Zakrzewskiego.

Za najlepsze teatralne zdjęcie sezonu jednomyślnie uznano „Gest porażki” Kacpra Stolorza, pochodzące ze spektaklu „Woyzeck” z TR Warszawa, a jego autor otrzymał nagrodę w wysokości 5 tys. zł. W tej minimalistycznej fotografii jurorzy dostrzegli „siłę emocjonalnego zrywu, przekroczenia lub przemiany, być może gwałtownej rezygnacji”.

Fot. Kacper Stolorz „Gest porażki” | „Woyzeck”, reżyseria Grzegorz Jaremko, TR Warszawa, 2019

II nagroda w Kategorii A (3 tys. zł) powędrowała do trójki artystów. Równorzędnie otrzymali ją Grzegorz Pawlak za hipnotyzujące i niepokojące zarazem zdjęcie „Za woalem” z Centrum Spotkania Kultur w Lublinie, Aneta Wawrzoła za zdjęcie „Teatr pod ochroną” z akcji „Dotknij Teatru” w Łodzi – oddająca napięcie między widowiskiem teatralnym a przypadkową widownią i Marek Zakrzewski za zdjęcie „Gustaw-Aniela-Radost-Klara-Albin” z Teatru Polskiego w Poznaniu, będące zabawną grą z konwencjami teatralnymi.

Wyróżnienie i 1 tys. złotych otrzymali Jarosław Budzyński za zdjęcie „Orfeusz” z Warszawskiej Opery Kameralnej, Piotr Guzik za zdjęcie „Krzyk”, z Narodowego Starego Teatru w Krakowie, Paweł Janicki za zdjęcie „Rozmowa z katem” z XVIII Festiwalu Dramaturgii Współczesnej w Zabrzu, Krzysztof Piła za zdjęcie „Ona” z Teatru Bakałarz w Krakowie, Klaudyna Schubert za zdjęcie „Teatr_wersja robocza” z Teatru Ludowego w Krakowie oraz Marta Tracz za zdjęcie „Ciało” z Teatru Tańca Zawirowania w Warszawie.

Nieco bardziej powściągliwi byli jurorzy, przyznając nagrody w Kategorii B. Dwie równorzędne, pierwsze nagrody za fotograficzną dokumentację przedstawienia w wysokości 10 tys. złotych otrzymali Aneta Wawrzoła i Maciej Zakrzewski. Przygotowany przez Wawrzołę zestaw ze spektaklu plenerowego „Tkanka łączna”, (Łódź, reż. Paweł Grala) to, jak twierdzą jurorzy, to „świetny przykład fotografii czystej, niepretensjonalnej, gdzie kadr, kolor i podążanie za tematem decydują o sile zdjęć”. Zakrzewski w zestawie fotografii do spektaklu „Dziady polsko-japońskie” (Warszawa, reż. Jadwiga Rodowicz-Czechowska) wprowadza odbiorcę w odrealniony świat zaduszkowych śpiewów i tańców, używając prostych, ale wymagających dużej wyobraźni, technik fotograficznych.

W gronie finalistów z Kategorii B znaleźli się także Marta Ankiersztejn, Joanna Gałuszka, Katarzyna Kruk, Szymon Łaszewski, Tobiasz Papuczys, Michał Ramus, Maurycy Stankiewicz i Dawid Stube. Wybrane zdjęcia finalistów i laureatów od dzisiaj do połowy stycznia można oglądać w Galerii Instytutu Teatralnego – następnie pokonkursowa wystawa ruszy w Polskę. Finałowy wieczór, podczas którego odbył się wernisaż wystawy i ogłoszono laureatów KFT poprowadzili aktorzy warszawskiego Klubu Komediowego. Oprawę muzyczną stworzył elektroniczny duet Rebeka.

FINALIŚCI KFT V EDYCJA / KAT. A

Jarosław Budzyński, „Orfeusz” Christoph Willibald Gluck „Orfeo ed Euridice”, reż. Magdalena Piekorz Warszawska Opera Kameralna, 2019
Piotr Guzik, „Krzyk” „Nic”, reż. Krzysztof Garbaczewski Narodowy Stary Teatr, Kraków 2019
Paweł Janicki, „Rozmowa z katem” Davit Khorbaladze „Dead Cities”, reż. Mikheil Charkviani XVIII Festiwal Dramaturgii Współczesnej, Zabrze 2018
Grzegorz Pawlak, „Za woalem” „Ja, Kaspar” wg Petera Handkego, reż. Łukasz Witt-Michałowski Fundacja Teatroterapia Lubelska, 2019
Krzysztof Piła, „Ona” „8 kobiet”, reż. Mieszko Syc Teatr Bakałarz, Kraków 2019
Klaudyna Schubert, „Teatr_wersja robocza” John Chapman i Dave Freeman „Prywatna klinika”, reż. wznowienia Tadeusz Łomnicki Teatr Ludowy, Kraków 2018
Kacper Stolorz, „Gest porażki” „Woyzeck” wg Georga Büchnera, reż. Grzegorz Jaremko TR Warszawa, 2019
Marta Tracz, „Ciało” „Real Love”, choreo. Daniel Abreu Teatr Tańca Zawirowania, Warszawa 2018
Aneta Wawrzoła, „Teatr pod ochroną” akcja „Dotknij Teatru”, Łódź 2019
Marek Zakrzewski, „Gustaw-Aniela-Radost-Klara-Albin” Aleksander Fredro „Śluby panieńskie”, reż. Andrzej Błażewicz Teatr Polski, Poznań 2019

FINALIŚCI KFT V EDYCJA / KAT. B – Marta Ankiersztejn, „Gra w karty/Święto wiosny”

Marta Ankiersztejn, zestaw ze spektaklu „Gra w karty/Święto wiosny”, choreo. Jacek Przybyłowicz / Uri Ivgi, Johan Greben Opera Wrocławska, 2019
Marta Ankiersztejn, zestaw ze spektaklu „Gra w karty/Święto wiosny”, choreo. Jacek Przybyłowicz / Uri Ivgi, Johan Greben Opera Wrocławska, 2019
Marta Ankiersztejn, zestaw ze spektaklu „Gra w karty/Święto wiosny”, choreo. Jacek Przybyłowicz / Uri Ivgi, Johan Greben Opera Wrocławska, 2019
Marta Ankiersztejn, zestaw ze spektaklu „Gra w karty/Święto wiosny”, choreo. Jacek Przybyłowicz / Uri Ivgi, Johan Greben Opera Wrocławska, 2019
Marta Ankiersztejn, zestaw ze spektaklu „Gra w karty/Święto wiosny”, choreo. Jacek Przybyłowicz / Uri Ivgi, Johan Greben Opera Wrocławska, 2019
Marta Ankiersztejn, zestaw ze spektaklu „Gra w karty/Święto wiosny”, choreo. Jacek Przybyłowicz / Uri Ivgi, Johan Greben Opera Wrocławska, 2019
Marta Ankiersztejn, zestaw ze spektaklu „Gra w karty/Święto wiosny”, choreo. Jacek Przybyłowicz / Uri Ivgi, Johan Greben Opera Wrocławska, 2019
Marta Ankiersztejn, zestaw ze spektaklu „Gra w karty/Święto wiosny”, choreo. Jacek Przybyłowicz / Uri Ivgi, Johan Greben Opera Wrocławska, 2019
Marta Ankiersztejn, zestaw ze spektaklu „Gra w karty/Święto wiosny”, choreo. Jacek Przybyłowicz / Uri Ivgi, Johan Greben Opera Wrocławska, 2019
Marta Ankiersztejn, zestaw ze spektaklu „Gra w karty/Święto wiosny”, choreo. Jacek Przybyłowicz / Uri Ivgi, Johan Greben Opera Wrocławska, 2019

FINALIŚCI KFT V EDYCJA / KAT. B – JOANNA GAŁUSZKA, „Così fan tutte”

Joanna Gałuszka, zestaw ze spektaklu „Così fan tutte”, reż. Cezary Tomaszewski Capella Cracoviensis, Festiwal Opera Rara, Kraków 2019
Joanna Gałuszka, zestaw ze spektaklu „Così fan tutte”, reż. Cezary Tomaszewski Capella Cracoviensis, Festiwal Opera Rara, Kraków 2019
Joanna Gałuszka, zestaw ze spektaklu „Così fan tutte”, reż. Cezary Tomaszewski Capella Cracoviensis, Festiwal Opera Rara, Kraków 2019
Joanna Gałuszka, zestaw ze spektaklu „Così fan tutte”, reż. Cezary Tomaszewski Capella Cracoviensis, Festiwal Opera Rara, Kraków 2019
Joanna Gałuszka, zestaw ze spektaklu „Così fan tutte”, reż. Cezary Tomaszewski Capella Cracoviensis, Festiwal Opera Rara, Kraków 2019
Joanna Gałuszka, zestaw ze spektaklu „Così fan tutte”, reż. Cezary Tomaszewski Capella Cracoviensis, Festiwal Opera Rara, Kraków 2019
Joanna Gałuszka, zestaw ze spektaklu „Così fan tutte”, reż. Cezary Tomaszewski Capella Cracoviensis, Festiwal Opera Rara, Kraków 2019
Joanna Gałuszka, zestaw ze spektaklu „Così fan tutte”, reż. Cezary Tomaszewski Capella Cracoviensis, Festiwal Opera Rara, Kraków 2019

FINALIŚCI KFT V EDYCJA / KAT. B – Katarzyna Kruk, „Kain”

Katarzyna Kruk „Kain”, reż. Diego Pileggi Fundacja Jubilo, Teatr Więzienny w Zakładzie Karnym nr 1, Wrocław 2019
Katarzyna Kruk „Kain”, reż. Diego Pileggi Fundacja Jubilo, Teatr Więzienny w Zakładzie Karnym nr 1, Wrocław 2019
Katarzyna Kruk „Kain”, reż. Diego Pileggi Fundacja Jubilo, Teatr Więzienny w Zakładzie Karnym nr 1, Wrocław 2019
Katarzyna Kruk „Kain”, reż. Diego Pileggi Fundacja Jubilo, Teatr Więzienny w Zakładzie Karnym nr 1, Wrocław 2019
Katarzyna Kruk „Kain”, reż. Diego Pileggi Fundacja Jubilo, Teatr Więzienny w Zakładzie Karnym nr 1, Wrocław 2019
Katarzyna Kruk „Kain”, reż. Diego Pileggi Fundacja Jubilo, Teatr Więzienny w Zakładzie Karnym nr 1, Wrocław 2019
Katarzyna Kruk „Kain”, reż. Diego Pileggi Fundacja Jubilo, Teatr Więzienny w Zakładzie Karnym nr 1, Wrocław 2019
Katarzyna Kruk „Kain”, reż. Diego Pileggi Fundacja Jubilo, Teatr Więzienny w Zakładzie Karnym nr 1, Wrocław 2019
Katarzyna Kruk „Kain”, reż. Diego Pileggi Fundacja Jubilo, Teatr Więzienny w Zakładzie Karnym nr 1, Wrocław 2019
Katarzyna Kruk „Kain”, reż. Diego Pileggi Fundacja Jubilo, Teatr Więzienny w Zakładzie Karnym nr 1, Wrocław 2019

FINALIŚCI KFT V EDYCJA / KAT. B – Szymon Łaszewski „Opowiedz i zobacz – teatr w trzech obrazach ludzi z miasta Łodzi”

Szymon Łaszewski, zestaw ze spektaklu „Opowiedz i zobacz - teatr w trzech obrazach ludzi z miasta Łodzi”, prowadzenie Hanna Jastrzębska-Gzella, Kinga Zajdel, Agnieszka Kowalska-Owczarek Poleski Ośrodek Sztuki, Łódź 2019
Szymon Łaszewski, zestaw ze spektaklu „Opowiedz i zobacz - teatr w trzech obrazach ludzi z miasta Łodzi”, prowadzenie Hanna Jastrzębska-Gzella, Kinga Zajdel, Agnieszka Kowalska-Owczarek Poleski Ośrodek Sztuki, Łódź 2019
Szymon Łaszewski, zestaw ze spektaklu „Opowiedz i zobacz - teatr w trzech obrazach ludzi z miasta Łodzi”, prowadzenie Hanna Jastrzębska-Gzella, Kinga Zajdel, Agnieszka Kowalska-Owczarek Poleski Ośrodek Sztuki, Łódź 2019
Szymon Łaszewski, zestaw ze spektaklu „Opowiedz i zobacz - teatr w trzech obrazach ludzi z miasta Łodzi”, prowadzenie Hanna Jastrzębska-Gzella, Kinga Zajdel, Agnieszka Kowalska-Owczarek Poleski Ośrodek Sztuki, Łódź 2019
Szymon Łaszewski, zestaw ze spektaklu „Opowiedz i zobacz - teatr w trzech obrazach ludzi z miasta Łodzi”, prowadzenie Hanna Jastrzębska-Gzella, Kinga Zajdel, Agnieszka Kowalska-Owczarek Poleski Ośrodek Sztuki, Łódź 2019
Szymon Łaszewski, zestaw ze spektaklu „Opowiedz i zobacz - teatr w trzech obrazach ludzi z miasta Łodzi”, prowadzenie Hanna Jastrzębska-Gzella, Kinga Zajdel, Agnieszka Kowalska-Owczarek Poleski Ośrodek Sztuki, Łódź 2019
Szymon Łaszewski, zestaw ze spektaklu „Opowiedz i zobacz - teatr w trzech obrazach ludzi z miasta Łodzi”, prowadzenie Hanna Jastrzębska-Gzella, Kinga Zajdel, Agnieszka Kowalska-Owczarek Poleski Ośrodek Sztuki, Łódź 2019

FINALIŚCI KFT V EDYCJA / KAT. B – Tobiasz Papuczys „Halo?”

Tobiasz Papuczys „Halo?”, reż. Przemysław Błaszczak Studio Kokyu, Wrocław 2019
Tobiasz Papuczys „Halo?”, reż. Przemysław Błaszczak Studio Kokyu, Wrocław 2019
Tobiasz Papuczys „Halo?”, reż. Przemysław Błaszczak Studio Kokyu, Wrocław 2019
Tobiasz Papuczys „Halo?”, reż. Przemysław Błaszczak Studio Kokyu, Wrocław 2019
Tobiasz Papuczys „Halo?”, reż. Przemysław Błaszczak Studio Kokyu, Wrocław 2019
Tobiasz Papuczys „Halo?”, reż. Przemysław Błaszczak Studio Kokyu, Wrocław 2019
Tobiasz Papuczys „Halo?”, reż. Przemysław Błaszczak Studio Kokyu, Wrocław 2019
Tobiasz Papuczys „Halo?”, reż. Przemysław Błaszczak Studio Kokyu, Wrocław 2019
Tobiasz Papuczys „Halo?”, reż. Przemysław Błaszczak Studio Kokyu, Wrocław 2019
Tobiasz Papuczys „Halo?”, reż. Przemysław Błaszczak Studio Kokyu, Wrocław 2019

FINALIŚCI KFT V EDYCJA / KAT. B – MICHAŁ RAMUS „IMIĘ RÓŻY”

Michał Ramus Umberto Eco „Imię Róży”, reż. Radosław Rychcik Teatr im. Juliusza Słowackiego, Kraków 2019
Michał Ramus Umberto Eco „Imię Róży”, reż. Radosław Rychcik Teatr im. Juliusza Słowackiego, Kraków 2019
Michał Ramus Umberto Eco „Imię Róży”, reż. Radosław Rychcik Teatr im. Juliusza Słowackiego, Kraków 2019
Michał Ramus Umberto Eco „Imię Róży”, reż. Radosław Rychcik Teatr im. Juliusza Słowackiego, Kraków 2019
Michał Ramus Umberto Eco „Imię Róży”, reż. Radosław Rychcik Teatr im. Juliusza Słowackiego, Kraków 2019
Michał Ramus Umberto Eco „Imię Róży”, reż. Radosław Rychcik Teatr im. Juliusza Słowackiego, Kraków 2019
Michał Ramus Umberto Eco „Imię Róży”, reż. Radosław Rychcik Teatr im. Juliusza Słowackiego, Kraków 2019
Michał Ramus Umberto Eco „Imię Róży”, reż. Radosław Rychcik Teatr im. Juliusza Słowackiego, Kraków 2019
Michał Ramus Umberto Eco „Imię Róży”, reż. Radosław Rychcik Teatr im. Juliusza Słowackiego, Kraków 2019
Michał Ramus Umberto Eco „Imię Róży”, reż. Radosław Rychcik Teatr im. Juliusza Słowackiego, Kraków 2019

FINALIŚCI KFT V EDYCJA / KAT. B – Maurycy Stankiewicz „Kino moralnego niepokoju”

Maurycy Stankiewicz „Kino moralnego niepokoju”, reż. Michał Borczuch Nowy Teatr, Warszawa 2019
Maurycy Stankiewicz „Kino moralnego niepokoju”, reż. Michał Borczuch Nowy Teatr, Warszawa 2019
Maurycy Stankiewicz „Kino moralnego niepokoju”, reż. Michał Borczuch Nowy Teatr, Warszawa 2019
Maurycy Stankiewicz „Kino moralnego niepokoju”, reż. Michał Borczuch Nowy Teatr, Warszawa 2019
Maurycy Stankiewicz „Kino moralnego niepokoju”, reż. Michał Borczuch Nowy Teatr, Warszawa 2019
Maurycy Stankiewicz „Kino moralnego niepokoju”, reż. Michał Borczuch Nowy Teatr, Warszawa 2019
Maurycy Stankiewicz „Kino moralnego niepokoju”, reż. Michał Borczuch Nowy Teatr, Warszawa 2019
Maurycy Stankiewicz „Kino moralnego niepokoju”, reż. Michał Borczuch Nowy Teatr, Warszawa 2019
Maurycy Stankiewicz „Kino moralnego niepokoju”, reż. Michał Borczuch Nowy Teatr, Warszawa 2019
Maurycy Stankiewicz „Kino moralnego niepokoju”, reż. Michał Borczuch Nowy Teatr, Warszawa 2019

FINALIŚCI KFT V EDYCJA / KAT. B – Dawid Stube „Tiegenhof”

Dawid Stube „Tiegenhof”, reż. i scen. Martina Gredler Teatr im. Aleksandra Fredry, Gniezno 2019
Dawid Stube „Tiegenhof”, reż. i scen. Martina Gredler Teatr im. Aleksandra Fredry, Gniezno 2019
Dawid Stube „Tiegenhof”, reż. i scen. Martina Gredler Teatr im. Aleksandra Fredry, Gniezno 2019
Dawid Stube „Tiegenhof”, reż. i scen. Martina Gredler Teatr im. Aleksandra Fredry, Gniezno 2019
Dawid Stube „Tiegenhof”, reż. i scen. Martina Gredler Teatr im. Aleksandra Fredry, Gniezno 2019
Dawid Stube „Tiegenhof”, reż. i scen. Martina Gredler Teatr im. Aleksandra Fredry, Gniezno 2019
Dawid Stube „Tiegenhof”, reż. i scen. Martina Gredler Teatr im. Aleksandra Fredry, Gniezno 2019
Dawid Stube „Tiegenhof”, reż. i scen. Martina Gredler Teatr im. Aleksandra Fredry, Gniezno 2019
Dawid Stube „Tiegenhof”, reż. i scen. Martina Gredler Teatr im. Aleksandra Fredry, Gniezno 2019
Dawid Stube „Tiegenhof”, reż. i scen. Martina Gredler Teatr im. Aleksandra Fredry, Gniezno 2019

FINALIŚCI KFT V EDYCJA / KAT. B – Aneta Wawrzoła „Tkanka łączna”

Aneta Wawrzoła „Tkanka łączna”, reż. Paweł Grala, spektakl plenerowy, Łódź 2019
Aneta Wawrzoła „Tkanka łączna”, reż. Paweł Grala, spektakl plenerowy, Łódź 2019
Aneta Wawrzoła „Tkanka łączna”, reż. Paweł Grala, spektakl plenerowy, Łódź 2019
Aneta Wawrzoła „Tkanka łączna”, reż. Paweł Grala, spektakl plenerowy, Łódź 2019
Aneta Wawrzoła „Tkanka łączna”, reż. Paweł Grala, spektakl plenerowy, Łódź 2019
Aneta Wawrzoła „Tkanka łączna”, reż. Paweł Grala, spektakl plenerowy, Łódź 2019
Aneta Wawrzoła „Tkanka łączna”, reż. Paweł Grala, spektakl plenerowy, Łódź 2019
Aneta Wawrzoła „Tkanka łączna”, reż. Paweł Grala, spektakl plenerowy, Łódź 2019

FINALIŚCI KFT V EDYCJA / KAT. B – Maciej Zakrzewski „Dziady polsko-japońskie/Soreisai”

Maciej Zakrzewski „Dziady polsko-japońskie/Soreisai”, reż. Jadwiga Rodowicz-Czechowska, Warszawa 2018
Maciej Zakrzewski „Dziady polsko-japońskie/Soreisai”, reż. Jadwiga Rodowicz-Czechowska, Warszawa 2018
Maciej Zakrzewski „Dziady polsko-japońskie/Soreisai”, reż. Jadwiga Rodowicz-Czechowska, Warszawa 2018
Maciej Zakrzewski „Dziady polsko-japońskie/Soreisai”, reż. Jadwiga Rodowicz-Czechowska, Warszawa 2018
Maciej Zakrzewski „Dziady polsko-japońskie/Soreisai”, reż. Jadwiga Rodowicz-Czechowska, Warszawa 2018
Maciej Zakrzewski „Dziady polsko-japońskie/Soreisai”, reż. Jadwiga Rodowicz-Czechowska, Warszawa 2018
Maciej Zakrzewski „Dziady polsko-japońskie/Soreisai”, reż. Jadwiga Rodowicz-Czechowska, Warszawa 2018
Maciej Zakrzewski „Dziady polsko-japońskie/Soreisai”, reż. Jadwiga Rodowicz-Czechowska, Warszawa 2018
Maciej Zakrzewski „Dziady polsko-japońskie/Soreisai”, reż. Jadwiga Rodowicz-Czechowska, Warszawa 2018

Powiązane

Ten serwis korzysta z cookies Polityka prywatności