Aktualności

OFERTA PRACY: specjalista/specjalistka ds. komunikacji i promocji

11.02.2020

Poszukujemy osoby, która dołączy do naszego Zespołu jako specjalista/specjalistka ds. komunikacji i promocji, ze szczególnym uwzględnieniem narzędzi e-PR.

Najważniejsze dla nas:

– chcielibyśmy, abyś miał/a wyższe wykształcenie humanistyczne oraz umiejętności cenne w obszarze PR (w szczególności e-PR) / komunikacji, promocji i e-marketingu;
– szukamy osoby, która będzie:
- potrafiła tworzyć kontekstowe narracje i miała zdolności researcherskie, co rozumiemy jako umiejętność znajdowania ciekawych treści, a czasami narzędzi i rozwiązań przydatnych w budowaniu opowieści o realizowanych projektach;
- swobodnie mówiła i pisała w języku polskim oraz angielskim a także tworzyła zróżnicowane komunikaty oraz angażujące posty i kampanie reklamowe w mediach społecznościowych;
- potrafiła tworzyć, realizować i analizować media plany oraz plany promocji (projektów kulturalnych);
- bez trudu posługiwała się narzędziami software’owych pakietów biurowych i innych aplikacji lub programów przydatnych w prowadzeniu działań z zakresu PR i e-marketingu oraz zarządzania projektami;
- znała (lub szybko poznawała) rynek mediów w Polsce i ich twórców – szczególnie w obszarze kultury;
- dbała o aktualność baz danych Działu Komunikacji i Promocji Instytutu Teatralnego.

Najważniejsze dla Ciebie:

– oferujemy stabilną pracę w wymiarze pełnego etatu i w zadaniowym systemie czasu pracy;
– proponujemy wynagrodzenie w wysokości 4400-4800 zł brutto;
– chcielibyśmy, aby osoba, która dołączy do naszego Zespołu, rozpoczęła pracę w marcu lub kwietniu;
– praca na tym stanowisku da Ci możliwość inicjowania i realizowania strategii z szerokorozumianego zakresu PR – budowania stosunków instytucji z jej otoczeniem – oraz marketingu i promocji w obszarze różnorodnych przedsięwzięć kulturalnych;
– otrzymasz telefon służbowy, laptopa (jeśli uznasz, że jest Ci potrzebny) i możliwość uczestniczenia w szkoleniach oraz kursach, które realnie podniosą Twoje kompetencje i umiejętności; będziesz mógł/mogła dołączyć do programu Benefit, przystąpić do ubezpieczenia grupowego oraz skorzystać ze zniżki przy zakupie pakietu prywatnych (Medicover) świadczeń medycznych;
– będziesz pracować w otoczonym zielenią, pełnym uroku – ale dość ciasnym – miejscu (na „zielonej wyspie”, w sercu miasta), do którego najłatwiej przyjechać środkami komunikacji miejskiej lub rowerem.

Na Wasze aplikacje czekamy do 21 lutego 2020 (do godz. 12:00). CV prosimy przesyłać mailowo na adres: sekretariat@instytut-teatralny.pl podając w tytule wiadomości: „Specjalista/specjalistka ds. komunikacji i promocji”.

Skontaktujemy się ze wszystkimi osobami, które poświęciły nam czas i przesłały CV, ale na rozmowy – po analizie nadesłanych aplikacji – zaprosimy tylko niektórych/niektóre z Was.

Prosimy o umieszczenie w zgłoszeniach klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanych dokumentach w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia przez Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego (z siedzibą w Warszawie, ul. Jazdów 1) procesu rekrutacji.*

Q & A

Czy zadania, o których piszecie wyżej, naprawdę będą moimi zadaniami? Szukacie kogoś, kto będzie współtworzył strategie komunikacji i kampanie, uczestniczył w procesach decyzyjnych, czy piszecie tak tylko „dla zasady”, a potrzebujecie „social media ninji”?
Piszemy prawdę, nie szukamy „osoby do Facebooka”. Chcemy pracować z kimś, kto będzie kreował komunikację naszej instytucji w mediach elektronicznych, tworzył treści i zarządzał nimi; z kimś, kto poczuje się współodpowiedzialny za to miejsce i kto nie będzie się bał podejmować i bronić swoich decyzji.

Jestem właścicielem/właścicielką firmy świadczącej usługi z zakresu PR i chciałbym/chciałabym nawiązać z Wami luźną współpracę w relacji B2B. Czy to ogłoszenie dla mnie?
Raczej nie. Ale możesz się przedstawić – napisać, czym dokładnie zajmuje się Twoja firma, jakie ma doświadczenie i z jakich zrealizowanych przez nią działań jesteś dumny/a. Może za jakiś czas będziemy potrzebowali właśnie takiego wsparcia...

Mam doświadczenie w obszarze komunikacji i reklamy oraz obsłudze kanałów SM (na co dzień jestem w nich aktywny/a), ale nie pracowałem/am w obszarze sztuk wizualnych i nie znam tego środowiska. Czy mogę aplikować?
Możesz, bo praktyczna znajomość narzędzi i reguł sprawnej komunikacji – szczególnie w środowisku Nowych Mediów – jest dla nas bardzo ważna. Brak doświadczenia zawodowego w obszarze sztuk wizualnych nie musi być problemem – ale tylko wtedy, jeśli „brak doświadczenia” nie oznacza „braku zainteresowania”. Aha! Byłoby świetnie, gdybyś potrafił/a szybko nawiązywać kontakty.

Ja natomiast znam obszar sztuk wizualnych i pracowałem/am w instytucjach kultury, ale na innych stanowiskach. Co robić?
A lubisz pisać, masz pomysły, jak opowiadać o czymś tak, żeby słuchający zapamiętali? Jeśli wiesz co i do kogo chcesz powiedzieć, to znajdziesz do niego drogę? „Umiesz w Facebooka” i wiesz dlaczego nie klikać w ikonę „promuj post”? Słyszałeś/aś o Instastory? Nie boisz się WordPressa? A może nawet wierzysz w moc Twittera tak bardzo, że też byłbyś/byłabyś w stanie rządzić za jego pośrednictwem dużym krajem? Jeśli tak – pisz i wysyłaj CV.

Czy przyznajecie dodatkowe punkty za stworzenie CV według szablonu, którego jeszcze nie widzieliście?
Rzucamy wyzwanie wszystkim autorom poradników, którzy twierdzą, że „wygląd Twojego CV może zdecydować o tym, czy dostaniesz pracę marzeń”. U nas wygląd o tym nie zdecyduje. Jesteśmy ze starej szkoły i ciągle wierzymy, że liczy się wnętrze (czytaj: umiejętności, doświadczenie).
P.S. Nie ma też znaczenia, czy wyślesz CV jako pierwszy/a, czy ostatni/a.

Dlaczego nie piszecie, że dodatkowym argumentem za pracą u was jest nieograniczony dostęp do dobrej kawy? Czy mam się martwić?
Bo mamy kawę dobrą i niedobrą. Ale za to można ją pić na tarasie w sercu zielonego Jazdowa. I w miłym towarzystwie.

* Informujemy, że po przesłaniu dokumentów rekrutacyjnych na adres Instytutu, administratorem Twoich danych osobowych będzie Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego z siedzibą w Warszawie przy ul. Jazdów 1, 00-467 Warszawa, wpisany do Rejestru Instytucji Kultury pod nr RIK 54/03 (dalej: „Instytut”). Inspektorem Ochrony Danych Osobowych Instytutu jest Pani Agnieszka Gławińska, e-mail: iod@instytut-teatralny.pl.

Instytut będzie przetwarzać dane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO** wyłącznie w celach związanych z procesem rekrutacji na stanowisko specjalisty/specjalistki ds. komunikacji i promocji, przy czym przetwarzanie to będzie się odbywało zgodnie z zasadami wymienionymi w art. 5 RODO.

Twoje dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania, nie będą też przekazywane do państw trzecich (spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego).
Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do przeprowadzenia i zamknięcia procesu rekrutacji lub cofnięcia przez Ciebie zgody.

Zgodnie z RODO przysługuje Ci prawo do dostępu do danych oraz otrzymania ich kopii, sprostowania (poprawiania) danych, żądania usunięcia, ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego. Z tych praw możesz skorzystać kontaktując się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych Instytutu. Podanie danych i wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne, jednak brak zgody na ich przetwarzanie może spowodować, że Twoja kandydatura na stanowisko specjalisty/specjalistki ds. komunikacji i promocji nie zostanie rozpatrzona.

Pamiętaj, że w każdej chwili przysługuje Ci prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, ale cofnięcie takiej zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano zgodnie z prawem przed jej wycofaniem.

_____

** RODO – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016).