Sposoby dotarcia do publiczności i turystów. Jak zachęcić odbiorców do odwiedzenia teatrów historycznych

Sposoby dotarcia do publiczności i turystów. Jak zachęcić odbiorców do odwiedzenia teatrów historycznych

Konferencja "Sposoby dotarcia do publiczności i turystów. Jak zachęcić odbiorców do odwiedzenia teatrów historycznych" organizowana jest w ramach międzynarodowego projektu...
opublikowano 28 kwietnia 2015

Konferencja „Sposoby dotarcia do publiczności i turystów. Jak zachęcić odbiorców do odwiedzenia teatrów historycznych” organizowana jest w ramach międzynarodowego projektu Europejski Szlak Teatrów Historycznych, realizowanego w latach 2012-2017 przy wsparciu finansowym Unii Europejskiej. Podczas konferencji zainaugurowana zostanie Trasa Bałtycka przygotowana przez Instytut Teatralny.

Trasa Bałtycka prezentuje 10 budynków z czterech krajów: Polski, Litwy, Łotwy i Estonii i dołącza do sześciu już istniejących. Celem całego przedsięwzięcia jest wyznaczenie 11 tras zwiedzania historycznych teatrów w Europie. Każda trasa będzie składała się z 9-12 obiektów, wzniesionych minimum 100 lat temu, jednolitych w stylu wewnątrz i na zewnątrz oraz nadal funkcjonujących jako teatry.

STRONA INTERNETOWA:

www.europeanroute.infowww.balticroute.instytut-teatralny.pl

ORGANIZATORZY:

PERSPECTIV – Stowarzyszenie Teatrów HistorycznychInstytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego

Teatr Wielki – Opera Narodowa

ADRES:

Sale Redutowe Teatru Wielkiego-Opery NarodowejPlac Teatralny 1, Warszawa 

Projekty

zobacz wszystkie

European Route of Historic Theatres

Sposoby dotarcia do publiczności i turystów. Jak zachęcić odbiorców do odwiedzenia teatrów historycznych

06.07

Projekt stworzenia szlaków turystycznych po historycznych budynkach teatralnych w Europie.

czytaj dalej

minione daty

Data Godzina Wydarzenie Wstęp
wtorek 28.04.2015
09:30
09:30 Sposoby dotarcia do publiczności i turystów. Jak zachęcić odbiorców do odwiedzenia teatrów historycznych

Zobacz również