Pracuj z nami

Pracuj z nami

Szukamy specjalistki/specjalisty do spraw komunikacji i promocji.
opublikowano 7 września 2022
Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego jest państwową instytucją kultury zajmującą się dokumentacją, promocją i animacją polskiego życia teatralnego. Poszukujemy osoby, która dołączy do naszego Zespołu jako specjalistka/specjalista ds. komunikacji i promocji, ze szczególnym uwzględnieniem aspektów z zakresu promocji wydawnictw i reklamy.

 

Forma zatrudnienia: umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu

Harmonogram rekrutacji:

  • 7 września: rozpoczęcie naboru
  • 19 września: ostatni dzień nadsyłania aplikacji
  • 20 – 26 września: rozmowy z kandatkami/kandydatami
  • 29 września: wyłonienie kandydatki/kandydata na oferowane stanowisko
  • październik/listopad/grudzień: rozpoczęcie pracy w :+ przez wybraną w rekrutacji osobę

Najważniejsze dla nas:

– szukamy osoby, która będzie:

  • miała wyższe wykształcenie i doświadczenie (a na pewno umiejętności) cenne w obszarze PR, komunikacji i promocji;
  • potrafiła tworzyć, realizować i analizować media plany oraz plany promocji (projektów kulturalnych);
  • znała (lub szybko poznawała) rynek mediów w Polsce i ich twórców – szczególnie w obszarze kultury;
  • potrafiła tworzyć kontekstowe narracje i miała zdolności researcherskie, co rozumiemy jako umiejętność znajdowania ciekawych treści, a czasami narzędzi i rozwiązań przydatnych w budowaniu opowieści o realizowanych projektach;
  • swobodnie mówiła i pisała w języku polskim oraz angielskim;

– do głównych zadań osoby, której poszukujemy, należeć będzie:

  • współpraca z grafikami, drukarniami oraz fotografami przy powstawaniu materiałów komunikacyjnych, promocyjnych i reklamowych;
  • koordynowanie i realizowanie działań z zakresu reklamy i marketingu zewnętrznego w kontekście działań Instytutu Teatralnego;
  • koordynowanie i realizacja działań z zakresu komunikacji i promocji wydawnictw Instytutu Teatralnego;
  • nadzór nad produkcją, w tym opiniowanie i akceptowanie, materiałów z zakresu komunikacji i promocji (przede wszystkim w kontekście identyfikacji wizualnej) projektów, programów i konkursów Instytutu Teatralnego;
  • wsparcie innych pracowników Działu w tworzeniu i redagowaniu materiałów PR – m.in. informacji prasowych, komunikatów, treści ulotek;
  • przygotowanie umów i rachunków dla osób współpracujących z Instytutem;
  • konsultowanie i opiniowanie umów produkcyjnych, koprodukcyjnych i partnerskich Instytutu w kontekście działań promocyjnych i wizerunkowych;
  • uczestnictwo w naradach / kolegiach / posiedzeniach komisji wewnętrznych / kolaudacjach i innych spotkaniach, których obszar tematyczny wiąże się ściśle z wykonywanymi zadaniami.

Najważniejsze dla Ciebie:

  • oferujemy stabilną pracę w wymiarze pełnego etatu i w zadaniowym systemie czasu pracy;
  • chcielibyśmy, aby osoba, która dołączy do naszego Zespołu, rozpoczęła pracę w październiku, listopadzie, a najpóźniej grudniu 2022;
  • praca na tym stanowisku da Ci możliwość inicjowania, tworzenia i realizowania strategii z szerokorozumianego zakresu PR – budowania stosunków instytucji z jej otoczeniem – oraz marketingu i promocji w obszarze różnorodnych przedsięwzięć kulturalnych;
  • otrzymasz telefon służbowy, laptopa (jeśli uznasz, że jest Ci potrzebny) i możliwość uczestniczenia w szkoleniach oraz kursach, które realnie podniosą Twoje kompetencje i umiejętności.

Na aplikacje zawierające CV w języku polskim czekamy do 19 września 2022 (do godz. 14:00). Prosimy przesyłać je mailowo na adres: rekrutacja@instytut-teatralny.org podając w tytule wiadomości: „Specjalistka/specjalista ds. komunikacji i promocji”.

CV powinno zawierać informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1320), tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane służące do kontaktowania się z kandydatem (np. numer telefonu, adres do korespondencji), informacje na temat wykształcenia, kwalifikacji zawodowych oraz przebiegu dotychczasowej drogi zawodowej.

W przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez Instytut Teatralny, prosimy o umieszczenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Instytut Teatralny przez okres najbliższych 6 miesięcy.

Oświadczenie, o którym mowa może być sformułowane w następujący sposób:

Wyrażam zgodę* na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego z siedzibą w Warszawie przez okres najbliższych 6 miesięcy.
Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

…………………………………………
podpis kandydata do pracy

 

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi wyłącznie na wybrane aplikacje.

*Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

 

 

Q&A rekrutacji 😉

Czy zadania, o których piszecie wyżej, naprawdę będą moimi zadaniami? Szukacie kogoś, kto będzie tworzył lub współtworzył strategie komunikacji i kampanie oraz uczestniczył w procesach decyzyjnych?

Piszemy prawdę. Chcemy pracować z kimś, kto będzie kreował komunikację naszej instytucji w opisanych wyżej obszarach oraz realizował zadania wynikające z opracowanych strategii; chcemy współpracować z osobą współodpowiedzialną za to miejsce.

Jestem właścicielem/właścicielką firmy świadczącej usługi z zakresu PR i chciałbym/chciałabym nawiązać z Wami luźną współpracę w relacji B2B. Czy to ogłoszenie dla mnie?

Możesz spróbować, a na pewno się przedstawić – napisać, czym dokładnie zajmuje się Twoja firma, jakie ma doświadczenie i z jakich zrealizowanych przez nią działań jesteś dumny/a. Być może to właśnie takiego wsparcia potrzebujemy.

Mam doświadczenie w obszarze komunikacji i reklamy, ale nie pracowałem/am w obszarze sztuk performatywnych i nie znam tego środowiska. Czy mogę aplikować?

Możesz, bo praktyczna znajomość narzędzi i reguł sprawnej komunikacji jest dla nas bardzo ważna. Brak doświadczenia zawodowego w obszarze sztuk performatywnych nie musi być problemem – ale tylko wtedy, jeśli „brak doświadczenia” nie oznacza „braku zainteresowania”. Byłoby świetnie, gdybyś potrafił/a szybko nawiązywać kontakty.

A gdzie „widełki”?

Masz na myśli proponowane przez nas wynagrodzenie? Nie podajemy ich w ogłoszeniu, bo chcemy być elastyczni i pozwolić na elastyczność kandydatkom/kandydatom. Wysokość wynagrodzenia będziemy negocjować indywidualnie i będzie ona uzależniona od takich parametrów jak choćby: doświadczenie zawodowe, zdobyte umiejętności, forma współpracy (poszukujemy osoby, z którą podpiszemy umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu, ale – jak piszemy wyżej – jesteśmy otwarci na inne rozwiązania, np. B2B). Możemy obiecać jednak, że proponowane przez nas wynagrodzenie będzie z pewnością konkurencyjne wobec stanowisk w działach komunikacji i promocji w innych instytucjach kultury.

Ja natomiast znam obszar sztuk performatywnych i pracowałem/am w instytucjach kultury, ale na innych stanowiskach. Co robić?

A lubisz pisać, masz pomysły, jak opowiadać o czymś tak, żeby słuchający zapamiętali? Jeśli wiesz co i do kogo chcesz powiedzieć, to znajdziesz do niego drogę? Jeśli tak – napisz i wyślij CV.

Czy przyznajecie dodatkowe punkty za stworzenie CV według szablonu, którego jeszcze nie widzieliście?

Rzucamy wyzwanie wszystkim autorom poradników, którzy twierdzą, że „wygląd Twojego CV może zdecydować o tym, czy dostaniesz pracę marzeń”. U nas wygląd o tym nie zdecyduje. Jesteśmy ze starej szkoły i ciągle wierzymy, że liczy się wnętrze (czytaj: umiejętności, doświadczenie).

P.S. Nie ma też znaczenia, czy wyślesz CV jako pierwszy/a, czy ostatni/a.

Dlaczego nie piszecie, że dodatkowym argumentem za pracą u was jest nieograniczony dostęp do dobrej kawy? Czy mam się martwić?

Bo mamy kawę dobrą i niedobrą. Ale za to można ją pić na tarasie w sercu zielonego Jazdowa. I w miłym towarzystwie.


Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego jest Narodową Instytucją Kultury finansowaną ze środków budżetu Państwa.

(Przeczytaj więcej na ten temat)

Powiązane

Zobacz również