fbpx
Pracuj z nami!

Pracuj z nami!

Instytut Teatralny zaprasza do współpracy osoby zainteresowane pracą w kulturze.
opublikowano 6 czerwca 2025
Poszukujemy osób, które chcą dołączyć do różnych działów Instytutu Teatralnego w charakterze współpracownic i współpracowników. Jeśli interesuje Cię możliwość rozwoju zawodowego oraz dorywczej pracy w instytucji kultury, zapoznaj się z poniższymi ofertami.

 

Poszukujemy osoby, która dołączy do naszego Zespołu jako wspierająca obsługę sekretariatu i biura/administracji.

Forma zatrudnienia: ½ etatu lub umowa zlecenia w wymiarze równym połowie etatu

Wynagrodzenie: od 3000-3500 tys. brutto

Harmonogram rekrutacji:

  • 6 czerwca 2025: rozpoczęcie naboru
  • 25 czerwca 2025: ostatni dzień nadsyłania aplikacji
  • 7-9 lipca: rozmowy z kandydatkami/kandydatami
  • 11 lipca 2025: wyłonienie kandydatki/kandydata na oferowane stanowisko
  • 15 lipca/1 sierpnia: rozpoczęcie pracy przez wybraną w rekrutacji osobę

Zakres obowiązków:

  • prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • prowadzenie komunikacji wewnętrznej,
  • nadzór nad obiegiem dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych (w tym elektroniczny obieg dokumentów),
  • archiwizacja dokumentów firmowych oraz archiwizacja pism,
  • wsparcie dyrekcji w czynnościach administracyjnych i organizacyjnych,
  • obsługa spotkań i gości,
  • zaopatrzenie biura,
  • wprowadzanie dokumentów do systemu Symfonia e-Dokumenty.

Nasze oczekiwania od kandydatki/kandydata:

  • wykształcenie średnie lub wyższe kierunkowe (np. administracja),
  • znajomość pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych,
  • znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie),
  • komunikatywność, łatwość nawiązywania relacji, wysoka kultura osobista,
  • dobra organizacja pracy (szczególnie samodzielność i dbałość o szczegóły).

Prosimy o przesłanie na adres: sekretariat@instytut-teatralny.pl

  • CV,
  • podpisanej klauzuli informacyjnej.

Na aplikacje zawierające CV w języku polskim czekamy do 25 czerwca 2025 (do godz. 14:00). Prosimy przesyłać je mailowo na adres: sekretariat@instytut-teatralny.pl podając w tytule wiadomości: „Obsługa sekretariatu i biura/administracji”.


Poszukujemy osoby studiującej, która dołączy do naszego Zespołu jako asystent/asystentka koordynatorki objazdu artystyczno-edukacyjnego projektu w namiocie cyrkowym w ramach programu Lato w teatrze.

Forma zatrudnienia: umowa zlecenie, 150 godzin łącznie w okresach: 11-18 lipca 2025 r. oraz 18-31 sierpnia 2025 r. (według harmonogramu objazdu – na końcu ogłoszenia)
Wynagrodzenie: 6000 zł brutto na umowę zlecenie

Harmonogram rekrutacji:

  • 6 czerwca 2025: rozpoczęcie naboru
  • 13 czerwca 2025: ostatni dzień nadsyłania aplikacji
  • 17-18 czerwca: rozmowy z kandydatkami/kandydatami
  • 23 czerwca 2025: wyłonienie kandydatki/kandydata na oferowane stanowisko
  • 11 lipca: rozpoczęcie pracy przez wybraną w rekrutacji osobę

Najważniejsze dla Ciebie:

  • oferowana praca da Ci możliwość poznania produkcji i realizacji projektu objazdowego od środka, w kreatywnym, inspirującym środowisku z doświadczonym zespołem
  • zdobędziesz doświadczenie w projekcie artystyczno-edukacyjnym o ogólnopolskim zasięgu realizowanym w ramach programu Lato w teatrze,
  • zdobędziesz doświadczenie w instytucji o długiej tradycji i bogatym dorobku,
  • będziesz pracować podczas dwóch wakacyjnych objazdów, których zespół zmienia miejsce co dwa dni – zapewnimy transport podczas objazdu i noclegi w pokojach dwuosobowych, ale o wyżywienie musisz zadbać samodzielnie

Najważniejsze dla nas:

do głównych zadań osoby, której poszukujemy, należeć będzie:

  • dbanie o branding projektu w miejscach warsztatów oraz namiotu,
  • bieżąca dokumentacja działań, w tym przygotowywanie krótkich postów, rolek i relacji na media społecznościowe (Facebook, Instagram),
  • pomoc w organizacji widowni, dbałość o przestrzeń wydarzeń,
  • pomoc w obsłudze warsztatów oraz wydarzeń towarzyszących projektowi,
  • wsparcie koordynatorki projektu w bieżących działaniach.

szukamy osoby, która:

  • ma status studentki/studenta studiów I i/lub II stopnia kierunków artystycznych, humanistycznych (między innymi takich jak wiedza o teatrze, produkcja teatralna, kulturoznawstwo),
  • jest gotowa podjąć pracę w objeździe namiotu cyrkowego po małych miejscowościach w Polsce w terminach 11-18 lipca 2025 r. oraz 18-31 sierpnia 2025 r. (wyjazd lipcowy obejmuje trzy miejscowości w woj. małopolskim, a sierpniowy – trzy miejscowości w woj. lubuskim i trzy w kujawsko-pomorskim; miejscowości zmieniamy co dwa dni i budujemy w nich namiot cyrkowy, w którym gramy spektakl familijny),
  • jest w pełni dyspozycyjna w wyżej wymienionych terminach (poszukujemy jednej osoby na oba wyjazdy),
  • ma chęć zaangażowania w działanie artystyczne i edukacyjne z obszaru teatru,
  • swobodnie mówi i pisze w języku polskim,
  • swobodnie obsługuje media społecznościowe (Facebook, Instagram),
  • ma chęć się zaangażować i potrafi pracować samodzielne,
  • doświadczenie w innych projektach teatralnych, artystycznych, edukacyjnych będzie zaletą, choć nie jest konieczne.

Prosimy o przesłanie na adres: emalczyk@instytut-teatralny.pl

  • CV,
  • podpisanej klauzuli informacyjnej.

Na aplikacje zawierające CV w języku polskim czekamy do 13 czerwca 2025 (do godz. 14:00). Prosimy przesyłać je mailowo na adres: emalczyk@instytut-teatralny.pl podając w tytule wiadomości: „Wakacyjna współpraca – namiot cyrkowy”.


Poszukujemy osoby, która dołączy do naszego Zespołu jako Bibliotekarka/Bibliotekarz

Forma zatrudnienia: umowa zlecenie, 80 godz. miesięcznie (20 godzin tygodniowo, liczba dni roboczych w tygodniu do uzgodnienia), do 31 stycznia 2026 roku z możliwością przedłużenia.

Wynagrodzenie: 32 – 35 zł/ h brutto (zależnie od doświadczenia)

Harmonogram rekrutacji:

  • 6 czerwca 2025: rozpoczęcie naboru
  • 13 czerwca 2025: ostatni dzień nadsyłania aplikacji
  • 23–24 czerwca 2025: rozmowy z kandydatkami/kandydatami
  • 26 czerwca 2025: wyłonienie kandydatki/kandydata na oferowane stanowisko
  • lipiec: rozpoczęcie pracy przez wybraną w rekrutacji osobę

Zakres obowiązków:

  • dyżury w czytelni IT (bieżąca obsługa czytelników), średnio 2–4 godziny w przedziale 10.00–18.00 (w lipcu i sierpniu: 9.00–15.00), w siedzibie IT przy ul. Jazdów 1 w Warszawie,
  • wprowadzanie opisów bibliograficznych wydawnictw zwartych i ciągłych do systemu katalogowego MAKplus (po przeszkoleniu przez pracowników Biblioteki IT),
  • pomoc przy bieżącym porządkowaniu księgozbioru podręcznego i magazynowego,
  • śledzenie rynku wydawniczego pod kątem publikacji poświęconych sztukom wizualnym, a zwłaszcza performatywnym.

Nasze oczekiwania od kandydatki/kandydata:

  • wykształcenie wyższe humanistyczne,
  • umiejętność sporządzania opisu bibliograficznego,
  • umiejętność obsługi komputera, znajomość pakietu Office,
  • umiejętność obsługi sprzętów biurowych (skaner, kopiarka, drukarka),
  • oczytanie, ogólna orientacja w życiu kulturalnym (zwłaszcza teatralnym),
  • znajomość języka obcego w mowie i piśmie mile widziana.

Oferujemy:

  • pracę w eksperckiej instytucji kultury,
  • możliwość nawiązania kontaktów w środowisku badaczy i twórców teatru,
  • możliwość uczestniczenia w przedsięwzięciach organizowanych przez IT.

Prosimy o przesłanie na adres: mpiekut@instytut-teatralny.pl

  • CV,
  • podpisanej klauzuli informacyjnej.

Na aplikacje zawierające CV w języku polskim czekamy do 13 czerwca 2025 (do godz. 14:00). Prosimy przesyłać je mailowo na adres: mpiekut@instytut-teatralny.pl podając w tytule wiadomości: „Bibliotekarka/Bibliotekarz”.


Poszukujemy 3 osób z umiejętnościami z zakresu pracy z archiwaliami i dokumentowaniem życia teatralnego, które dołączą do naszego Zespołu jako osoby współpracujące z Pracownią Dokumentacji Teatru.

Forma zatrudnienia: umowa zlecenie, minimum 100 h/m-c w okresie lipiec 2025 – styczeń 2026 (z możliwością przedłużenia i/lub zwiększenia wymiaru godzin)

Wynagrodzenie: 32 – 35 zł/ h brutto (zależnie od doświadczenia)

Harmonogram rekrutacji:

  • 6 czerwca 2025: rozpoczęcie naboru
  • 13 czerwca 2025: ostatni dzień nadsyłania aplikacji
  • 23–24 czerwca 2025: rozmowy z kandydatkami/kandydatami
  • 26 czerwca 2025: wyłonienie kandydatki/kandydata na oferowane stanowisko
  • lipiec: rozpoczęcie pracy przez wybraną w rekrutacji osobę

Najważniejsze dla Ciebie:

  • chcielibyśmy, aby osoby, które do nas dołączą, rozpoczęły pracę w lipcu,
  • oferowane stanowiska dadzą możliwość pracy niejednokrotnie z ciekawymi zbiorami, poszerzą wiedzę teatralną i archiwistyczną,
  • zdobędziesz zatrudnienie w instytucji o długiej tradycji i bogatym dorobku,
  • będziesz pracować w dwóch lokalizacjach (siedziba główna, zewnętrzny magazyn obiektów).

Najważniejsze dla nas:

do głównych zadań osób, których poszukujemy, należeć będzie:

  • opracowywanie zbioru fotograficznego,
  • praca z programem do sczytywania tekstów (OCR),
  • opracowywanie zbiorów powierzonych z teatrów,
  • robienie spisów zbiorów podarowanych/ inwentaryzacja,
  • porządkowanie katalogu obiektów teatralnych,
  • porządkowanie analogowych materiałów dokumentacyjnych (wycinki prasowe, druki ulotne itd.).

szukamy osób, które będą:

  • miały wyższe wykształcenie teatrologiczne i doświadczenie (a na pewno umiejętności) cenne w obszarze archiwizowania dokumentów,
  • miały wiedzę z zakresu historii teatru oraz współczesnego życia teatralnego,
  • skrupulatne i nie będą bały się jednostajnych zadań,
  • miały umiejętności analityczne,
  • swobodnie mówiły i pisały w języku polskim oraz angielskim,
  • miały umiejętność (lub gotowość do jej zdobycia) korzystania ze skanerów, oprogramowania do obróbki zdjęć oraz technologii OCR (optyczne rozpoznawanie znaków) do przekształcania dokumentów papierowych w formę elektroniczną.

Prosimy o przesłanie na adres: mzytkowiak@instytut-teatralny.pl

  • CV,
  • podpisanej klauzuli informacyjnej.

Na aplikacje zawierające CV w języku polskim czekamy do 13 czerwca 2025 (do godz. 14:00). Prosimy przesyłać je mailowo na adres: mzytkowiak@instytut-teatralny.pl podając w tytule wiadomości: „Pracownia Dokumentacji Teatru”.


CV powinno zawierać informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1320), tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane służące do kontaktowania się z kandydatem (np. numer telefonu, adres do korespondencji), informacje na temat wykształcenia, kwalifikacji zawodowych oraz przebiegu dotychczasowej drogi zawodowej.

W przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez Instytut Teatralny, prosimy o umieszczenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Instytut Teatralny przez okres najbliższych 6 miesięcy.

Oświadczenie, o którym mowa może być sformułowane w następujący sposób:

Wyrażam zgodę* na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego z siedzibą w Warszawie przez okres najbliższych 6 miesięcy.
Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

…………………………………………
podpis kandydata do pracy

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi wyłącznie na wybrane aplikacje.

*Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

 

Klauzula informacyjna

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej „RODO” Instytut informuje, że: 1. Administratorem danych osobowych Zleceniobiorcy jest Instytut Teatralny im. Z. Raszewskiego, ul. Jazdów 1, 00-467 Warszawa. 

  1. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pośrednictwem: 

1)     listownie na adres: Instytut Teatralny im. Z. Raszewskiego, ul. Jazdów 1, 00-467 Warszawa; 

2)     e-mail: iod@instytut-teatralny.pl; 

  1. Dane osobowe Zleceniobiorcy będą przetwarzane na podstawie i w następujących celach: 

1)     zawarcia i prawidłowej realizacji umowy (art. 6 ust.1 lit. b RODO); 

2)     wywiązywania się z obowiązków prawnych ciążących na Administratorze danych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), m.in.: spraw księgowych i podatkowych; 

3)     wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora, w szczególności: dochodzenia ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). 

  1. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne aby zrealizować cele przedstawione w ust. 3. Odmowa ich podania uniemożliwi zwarcie i prawidłową realizację umowy oraz wypełnienie obowiązków prawnych przez Administratora danych. 
  2. Dane osobowe będą przekazywane wyłącznie podmiotom uprawnionym do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa lub na podstawie umowy zawartej z Administratorem danych, w szczególności: Urząd Skarbowy, bank, sądy, doradcy prawni i podatkowi, dostawcy usług IT lub innym instytucjom państwowym, gdy wystąpią z żądaniem, w oparciu o stosowną podstawę prawną. 
  3. Okres przetwarzania danych osobowych Zleceniobiorcy jest uzależniony od celu, w jakim dane są przetwarzane. Okres, przez który te dane osobowe będą przechowywane jest obliczany w oparciu o następujące kryteria: 

1)     czas obowiązywania umowy; 

2)     przepisy prawa, obligujące Instytut do przetwarzania danych przez określony czas; 

3)     okres, który jest niezbędny do obrony interesów Instytutu;

4)     Zleceniobiorcy przysługują następujące uprawnienia: 

5)     dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; 

6)     sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych; 

7)     ograniczenia przetwarzania danych osobowych; 

8)     usunięcia danych osobowych; 

9)     sprzeciwu wobec przetwarzania danych; 

10)  wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) do przenoszenia danych. 

  1. Dane osobowe Zleceniobiorcy nie będą przekazane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych.
  2. Administrator danych nie przetwarza danych osobowych w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. 

 

…………………………………

Data i podpis

Zobacz również