Poszukujemy osób, które chcą dołączyć do różnych działów Instytutu Teatralnego w charakterze współpracownic i współpracowników. Jeśli interesuje Cię możliwość rozwoju zawodowego oraz dorywczej pracy w instytucji kultury, zapoznaj się z poniższymi ofertami.
Poszukujemy osoby, która dołączy do naszego Zespołu jako wspierająca obsługę sekretariatu i biura/administracji.
Forma zatrudnienia: ½ etatu lub umowa zlecenia w wymiarze równym połowie etatu
Wynagrodzenie: od 3000-3500 tys. brutto
Harmonogram rekrutacji:
- 6 czerwca 2025: rozpoczęcie naboru
- 25 czerwca 2025: ostatni dzień nadsyłania aplikacji
- 7-9 lipca: rozmowy z kandydatkami/kandydatami
- 11 lipca 2025: wyłonienie kandydatki/kandydata na oferowane stanowisko
- 15 lipca/1 sierpnia: rozpoczęcie pracy przez wybraną w rekrutacji osobę
Zakres obowiązków:
- prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- prowadzenie komunikacji wewnętrznej,
- nadzór nad obiegiem dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych (w tym elektroniczny obieg dokumentów),
- archiwizacja dokumentów firmowych oraz archiwizacja pism,
- wsparcie dyrekcji w czynnościach administracyjnych i organizacyjnych,
- obsługa spotkań i gości,
- zaopatrzenie biura,
- wprowadzanie dokumentów do systemu Symfonia e-Dokumenty.
Nasze oczekiwania od kandydatki/kandydata:
- wykształcenie średnie lub wyższe kierunkowe (np. administracja),
- znajomość pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych,
- znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie),
- komunikatywność, łatwość nawiązywania relacji, wysoka kultura osobista,
- dobra organizacja pracy (szczególnie samodzielność i dbałość o szczegóły).
Prosimy o przesłanie na adres: sekretariat@instytut-teatralny.pl
- CV,
- podpisanej klauzuli informacyjnej.
Na aplikacje zawierające CV w języku polskim czekamy do 25 czerwca 2025 (do godz. 14:00). Prosimy przesyłać je mailowo na adres: sekretariat@instytut-teatralny.pl podając w tytule wiadomości: „Obsługa sekretariatu i biura/administracji”.
Poszukujemy osoby studiującej, która dołączy do naszego Zespołu jako asystent/asystentka koordynatorki objazdu artystyczno-edukacyjnego projektu w namiocie cyrkowym w ramach programu Lato w teatrze.
Forma zatrudnienia: umowa zlecenie, 150 godzin łącznie w okresach: 11-18 lipca 2025 r. oraz 18-31 sierpnia 2025 r. (według harmonogramu objazdu – na końcu ogłoszenia)
Wynagrodzenie: 6000 zł brutto na umowę zlecenie
Harmonogram rekrutacji:
- 6 czerwca 2025: rozpoczęcie naboru
- 13 czerwca 2025: ostatni dzień nadsyłania aplikacji
- 17-18 czerwca: rozmowy z kandydatkami/kandydatami
- 23 czerwca 2025: wyłonienie kandydatki/kandydata na oferowane stanowisko
- 11 lipca: rozpoczęcie pracy przez wybraną w rekrutacji osobę
Najważniejsze dla Ciebie:
- oferowana praca da Ci możliwość poznania produkcji i realizacji projektu objazdowego od środka, w kreatywnym, inspirującym środowisku z doświadczonym zespołem
- zdobędziesz doświadczenie w projekcie artystyczno-edukacyjnym o ogólnopolskim zasięgu realizowanym w ramach programu Lato w teatrze,
- zdobędziesz doświadczenie w instytucji o długiej tradycji i bogatym dorobku,
- będziesz pracować podczas dwóch wakacyjnych objazdów, których zespół zmienia miejsce co dwa dni – zapewnimy transport podczas objazdu i noclegi w pokojach dwuosobowych, ale o wyżywienie musisz zadbać samodzielnie
Najważniejsze dla nas:
do głównych zadań osoby, której poszukujemy, należeć będzie:
- dbanie o branding projektu w miejscach warsztatów oraz namiotu,
- bieżąca dokumentacja działań, w tym przygotowywanie krótkich postów, rolek i relacji na media społecznościowe (Facebook, Instagram),
- pomoc w organizacji widowni, dbałość o przestrzeń wydarzeń,
- pomoc w obsłudze warsztatów oraz wydarzeń towarzyszących projektowi,
- wsparcie koordynatorki projektu w bieżących działaniach.
szukamy osoby, która:
- ma status studentki/studenta studiów I i/lub II stopnia kierunków artystycznych, humanistycznych (między innymi takich jak wiedza o teatrze, produkcja teatralna, kulturoznawstwo),
- jest gotowa podjąć pracę w objeździe namiotu cyrkowego po małych miejscowościach w Polsce w terminach 11-18 lipca 2025 r. oraz 18-31 sierpnia 2025 r. (wyjazd lipcowy obejmuje trzy miejscowości w woj. małopolskim, a sierpniowy – trzy miejscowości w woj. lubuskim i trzy w kujawsko-pomorskim; miejscowości zmieniamy co dwa dni i budujemy w nich namiot cyrkowy, w którym gramy spektakl familijny),
- jest w pełni dyspozycyjna w wyżej wymienionych terminach (poszukujemy jednej osoby na oba wyjazdy),
- ma chęć zaangażowania w działanie artystyczne i edukacyjne z obszaru teatru,
- swobodnie mówi i pisze w języku polskim,
- swobodnie obsługuje media społecznościowe (Facebook, Instagram),
- ma chęć się zaangażować i potrafi pracować samodzielne,
- doświadczenie w innych projektach teatralnych, artystycznych, edukacyjnych będzie zaletą, choć nie jest konieczne.
Prosimy o przesłanie na adres: emalczyk@instytut-teatralny.pl
- CV,
- podpisanej klauzuli informacyjnej.
Na aplikacje zawierające CV w języku polskim czekamy do 13 czerwca 2025 (do godz. 14:00). Prosimy przesyłać je mailowo na adres: emalczyk@instytut-teatralny.pl podając w tytule wiadomości: „Wakacyjna współpraca – namiot cyrkowy”.
Poszukujemy osoby, która dołączy do naszego Zespołu jako Bibliotekarka/Bibliotekarz
Forma zatrudnienia: umowa zlecenie, 80 godz. miesięcznie (20 godzin tygodniowo, liczba dni roboczych w tygodniu do uzgodnienia), do 31 stycznia 2026 roku z możliwością przedłużenia.
Wynagrodzenie: 32 – 35 zł/ h brutto (zależnie od doświadczenia)
Harmonogram rekrutacji:
- 6 czerwca 2025: rozpoczęcie naboru
- 13 czerwca 2025: ostatni dzień nadsyłania aplikacji
- 23–24 czerwca 2025: rozmowy z kandydatkami/kandydatami
- 26 czerwca 2025: wyłonienie kandydatki/kandydata na oferowane stanowisko
- lipiec: rozpoczęcie pracy przez wybraną w rekrutacji osobę
Zakres obowiązków:
- dyżury w czytelni IT (bieżąca obsługa czytelników), średnio 2–4 godziny w przedziale 10.00–18.00 (w lipcu i sierpniu: 9.00–15.00), w siedzibie IT przy ul. Jazdów 1 w Warszawie,
- wprowadzanie opisów bibliograficznych wydawnictw zwartych i ciągłych do systemu katalogowego MAKplus (po przeszkoleniu przez pracowników Biblioteki IT),
- pomoc przy bieżącym porządkowaniu księgozbioru podręcznego i magazynowego,
- śledzenie rynku wydawniczego pod kątem publikacji poświęconych sztukom wizualnym, a zwłaszcza performatywnym.
Nasze oczekiwania od kandydatki/kandydata:
- wykształcenie wyższe humanistyczne,
- umiejętność sporządzania opisu bibliograficznego,
- umiejętność obsługi komputera, znajomość pakietu Office,
- umiejętność obsługi sprzętów biurowych (skaner, kopiarka, drukarka),
- oczytanie, ogólna orientacja w życiu kulturalnym (zwłaszcza teatralnym),
- znajomość języka obcego w mowie i piśmie mile widziana.
Oferujemy:
- pracę w eksperckiej instytucji kultury,
- możliwość nawiązania kontaktów w środowisku badaczy i twórców teatru,
- możliwość uczestniczenia w przedsięwzięciach organizowanych przez IT.
Prosimy o przesłanie na adres: mpiekut@instytut-teatralny.pl
- CV,
- podpisanej klauzuli informacyjnej.
Na aplikacje zawierające CV w języku polskim czekamy do 13 czerwca 2025 (do godz. 14:00). Prosimy przesyłać je mailowo na adres: mpiekut@instytut-teatralny.pl podając w tytule wiadomości: „Bibliotekarka/Bibliotekarz”.
Poszukujemy 3 osób z umiejętnościami z zakresu pracy z archiwaliami i dokumentowaniem życia teatralnego, które dołączą do naszego Zespołu jako osoby współpracujące z Pracownią Dokumentacji Teatru.
Forma zatrudnienia: umowa zlecenie, minimum 100 h/m-c w okresie lipiec 2025 – styczeń 2026 (z możliwością przedłużenia i/lub zwiększenia wymiaru godzin)
Wynagrodzenie: 32 – 35 zł/ h brutto (zależnie od doświadczenia)
Harmonogram rekrutacji:
- 6 czerwca 2025: rozpoczęcie naboru
- 13 czerwca 2025: ostatni dzień nadsyłania aplikacji
- 23–24 czerwca 2025: rozmowy z kandydatkami/kandydatami
- 26 czerwca 2025: wyłonienie kandydatki/kandydata na oferowane stanowisko
- lipiec: rozpoczęcie pracy przez wybraną w rekrutacji osobę
Najważniejsze dla Ciebie:
- chcielibyśmy, aby osoby, które do nas dołączą, rozpoczęły pracę w lipcu,
- oferowane stanowiska dadzą możliwość pracy niejednokrotnie z ciekawymi zbiorami, poszerzą wiedzę teatralną i archiwistyczną,
- zdobędziesz zatrudnienie w instytucji o długiej tradycji i bogatym dorobku,
- będziesz pracować w dwóch lokalizacjach (siedziba główna, zewnętrzny magazyn obiektów).
Najważniejsze dla nas:
do głównych zadań osób, których poszukujemy, należeć będzie:
- opracowywanie zbioru fotograficznego,
- praca z programem do sczytywania tekstów (OCR),
- opracowywanie zbiorów powierzonych z teatrów,
- robienie spisów zbiorów podarowanych/ inwentaryzacja,
- porządkowanie katalogu obiektów teatralnych,
- porządkowanie analogowych materiałów dokumentacyjnych (wycinki prasowe, druki ulotne itd.).
szukamy osób, które będą:
- miały wyższe wykształcenie teatrologiczne i doświadczenie (a na pewno umiejętności) cenne w obszarze archiwizowania dokumentów,
- miały wiedzę z zakresu historii teatru oraz współczesnego życia teatralnego,
- skrupulatne i nie będą bały się jednostajnych zadań,
- miały umiejętności analityczne,
- swobodnie mówiły i pisały w języku polskim oraz angielskim,
- miały umiejętność (lub gotowość do jej zdobycia) korzystania ze skanerów, oprogramowania do obróbki zdjęć oraz technologii OCR (optyczne rozpoznawanie znaków) do przekształcania dokumentów papierowych w formę elektroniczną.
Prosimy o przesłanie na adres: mzytkowiak@instytut-teatralny.pl
- CV,
- podpisanej klauzuli informacyjnej.
Na aplikacje zawierające CV w języku polskim czekamy do 13 czerwca 2025 (do godz. 14:00). Prosimy przesyłać je mailowo na adres: mzytkowiak@instytut-teatralny.pl podając w tytule wiadomości: „Pracownia Dokumentacji Teatru”.
CV powinno zawierać informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1320), tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane służące do kontaktowania się z kandydatem (np. numer telefonu, adres do korespondencji), informacje na temat wykształcenia, kwalifikacji zawodowych oraz przebiegu dotychczasowej drogi zawodowej.
W przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez Instytut Teatralny, prosimy o umieszczenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Instytut Teatralny przez okres najbliższych 6 miesięcy.
Oświadczenie, o którym mowa może być sformułowane w następujący sposób:
Wyrażam zgodę* na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego z siedzibą w Warszawie przez okres najbliższych 6 miesięcy.
Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
…………………………………………
podpis kandydata do pracy
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi wyłącznie na wybrane aplikacje.
*Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych