Wakacyjne warsztaty teatralne

Wakacyjne warsztaty teatralne

Maciej Adamczyk i Katarzyna Pawłowska, twórcy Teatru Porywacze Ciał z Poznania, zapraszają młodzież gimnazjalną i licealną oraz studentów na wakacyjne warsztaty teatralne,...
opublikowano 19 sierpnia 2014

Maciej Adamczyk i Katarzyna Pawłowska, twórcy Teatru Porywacze Ciał z Poznania, zapraszają młodzież gimnazjalną i licealną oraz studentów na wakacyjne warsztaty teatralne, które odbędą się w dniach 18-28 sierpnia 2014 roku w Instytucie Teatralnym im. Zbigniewa Raszewskiego (Warszawa, ul. Jazdów 1).

Zajęcia będą obejmować: emisję głosu, wyrazistość mowy, pracę nad ekspresją ciała, ćwiczenia na koncentrację i uwalnianie emocji, improwizacje ruchową oraz pracę z tekstem. Dziesięciodniowy cykl zajęć zakończy się 29 sierpnia 2014 pokazem pracy warsztatowej.

„Pragnę przekazać uczestnikom warsztatów, że przestrzeń teatralna daję niezwykłą okazję do odkrywania siebie, możliwość przełamywania ograniczeń i wyrażania swojej indywidualności. Proponuje 6 godzin dziennie konkretnej, rzetelnej pracy, która da wszystkim uczestnikom wiele ciekawych doświadczeń i radość poważnej zabawy w teatr.”(Maciej Adamczyk, Teatr Porywcze Ciał)

ZGŁOSZENIA

Osoby chętne do udziału w warsztacie zapraszamy na dodatkowy casting do warsztatów, który odbędzie się 11 sierpnia 2014 roku od godziny 16:00 w siedzibie Instytutu Teatralnego (Warszawa, ul. Jazdów 1).Zgłoszenia prosimy wysyłać na adres e-mail: luczkiewicz@instytut-teatralny.pl.

TEATR PORYWACZE CIAŁ

Teatr Porywacze Ciał należy według zgodnego głosu krytyki i środowiska teatralnego do jednej z najważniejszych niezależnych grup teatralnych w Polsce. Powstał w 1992 roku, wymyślony i założony przez Katarzynę Pawłowską i Macieja Adamczyka. Są to zawodowi aktorzy, którzy wybrali pracę w teatrze nieinstytucjonalnym. Sami tworzą scenariusze, robią scenografię, reżyserują, grają na scenie. W spektaklach twórcy testują różne formy i konwencje teatralne, wykorzystują stylistykę wodewilu, kabaretu, happeningu i sztuki performance, balansują między bezpośredniością psychodramy a dystansem metafory.

Zobacz również