fbpx
Pracuj z nami

Pracuj z nami

Szukamy specjalistki/specjalisty do spraw komunikacji i promocji.
opublikowano 11 kwietnia 2023
Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego jest państwową instytucją kultury zajmującą się dokumentacją, promocją i animacją polskiego życia teatralnego. Poszukujemy osoby, która dołączy do naszego Zespołu jako specjalistka/specjalista ds. komunikacji i promocji, ze szczególnym uwzględnieniem narzędzi e-PR.

Forma zatrudnienia: umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu

Harmonogram rekrutacji:

  • 11 kwietnia: rozpoczęcie naboru
  • 18 kwietnia: ostatni dzień nadsyłania aplikacji
  • 19-25 kwietnia: rozmowy z kandydatkami/kandydatami
  • Do 28 kwietnia: wyłonienie kandydatki/kandydata na oferowane stanowisko
  • maj rozpoczęcie pracy w :+ przez wybraną w rekrutacji osobę na umowę-zlecenie, czerwiec: praca w wymiarze pełnego etatu

Najważniejsze dla nas:

– chcielibyśmy, abyś miał/a wyższe wykształcenie humanistyczne oraz umiejętności cenne w obszarze PR (w szczególności e-PR) / komunikacji, promocji i e-marketingu;

– szukamy osoby, która będzie:
– potrafiła tworzyć kontekstowe narracje i miała zdolności researcherskie, co rozumiemy jako umiejętność znajdowania ciekawych treści, a czasami narzędzi i rozwiązań przydatnych w budowaniu opowieści o realizowanych projektach;
– swobodnie mówiła i pisała w języku polskim oraz angielskim a także tworzyła zróżnicowane komunikaty oraz angażujące posty, relacje i kampanie reklamowe w mediach społecznościowych;
– potrafiła tworzyć, realizować i analizować media plany oraz plany promocji (projektów kulturalnych);
– bez trudu posługiwała się narzędziami software’owych pakietów biurowych i innych aplikacji lub programów przydatnych w prowadzeniu działań z zakresu PR i e-marketingu oraz zarządzania projektami;
– znała (lub szybko poznawała) rynek mediów w Polsce i ich twórców – szczególnie w obszarze kultury;
– dbała o aktualność baz danych Działu Komunikacji i Promocji Instytutu Teatralnego.

Najważniejsze dla Ciebie:

– oferujemy stabilną pracę w wymiarze pełnego etatu i w zadaniowym systemie czasu pracy;
– proponujemy wynagrodzenie w wysokości 5500-6000 zł brutto;
– chcielibyśmy, aby osoba, która dołączy do naszego Zespołu, wdrażała się do nowych obowiązków w maju na umowę-zlecenie, a pełnoetatową pracę rozpoczęła od czerwca;
– praca na tym stanowisku da Ci możliwość inicjowania i realizowania strategii z szerokorozumianego zakresu PR – budowania stosunków instytucji z jej otoczeniem – oraz marketingu i promocji w obszarze różnorodnych przedsięwzięć kulturalnych;
– otrzymasz telefon służbowy, komputer i możliwość uczestniczenia w szkoleniach oraz kursach, które realnie podniosą Twoje kompetencje i umiejętności; będziesz mogła/mógł przystąpić do ubezpieczenia grupowego i skorzystać z dofinansowania do wczasów pod gruszą
– będziesz pracować elastycznie, w trybie zadaniowym, w dwóch lokalizacjach: otoczonym zielenią, pełnym uroku miejscu (na „zielonej wyspie”, w sercu miasta), do którego najłatwiej przyjechać środkami komunikacji miejskiej lub rowerem oraz w drugiej – komfortowej przestrzeni biurowej na ul. Wiejskiej – w centrum wrzenia świata.

Na aplikacje zawierające CV w języku polskim czekamy do 18 kwietnia 2023. Prosimy przesyłać je mailowo na adres: rekrutacja@instytut-teatralny.org podając w tytule wiadomości: „Specjalistka/specjalista ds. komunikacji i promocji”.

CV powinno zawierać informacje, o których mowa w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1320), tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane służące do kontaktowania się z kandydatem (np. numer telefonu, adres do korespondencji), informacje na temat wykształcenia, kwalifikacji zawodowych oraz przebiegu dotychczasowej drogi zawodowej.

W przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez Instytut Teatralny, prosimy o umieszczenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Instytut Teatralny przez okres najbliższych 6 miesięcy.

Oświadczenie, o którym mowa może być sformułowane w następujący sposób:

Wyrażam zgodę* na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego z siedzibą w Warszawie przez okres najbliższych 6 miesięcy.
Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
…………………………………………
podpis kandydata do pracy

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi wyłącznie na wybrane aplikacje.

*Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

Q&A rekrutacji 😉

Czy zadania, o których piszecie wyżej, naprawdę będą moimi zadaniami? Szukacie kogoś, kto będzie współtworzył strategie komunikacji i kampanie, uczestniczył w procesach decyzyjnych, czy piszecie tak tylko „dla zasady”, a potrzebujecie „social media ninji”?

Piszemy prawdę, nie szukamy „osoby do Facebooka”. Chcemy pracować z kimś, kto będzie kreował komunikację naszej instytucji w mediach elektronicznych, tworzył treści i zarządzał nimi; z kimś, kto poczuje się współodpowiedzialny za to miejsce i kto nie będzie się bał podejmować i bronić swoich decyzji.

Jestem właścicielem/właścicielką firmy świadczącej usługi z zakresu PR i chciałbym/chciałabym nawiązać z Wami luźną współpracę w relacji B2B. Czy to ogłoszenie dla mnie?

Raczej nie. Ale możesz się przedstawić – napisać, czym dokładnie zajmuje się Twoja firma, jakie ma doświadczenie i z jakich zrealizowanych przez nią działań jesteś dumny/a. Może za jakiś czas będziemy potrzebowali właśnie takiego wsparcia…

Mam doświadczenie w obszarze komunikacji i reklamy oraz obsłudze kanałów SM (na co dzień jestem w nich aktywny/a), ale nie pracowałem/am w obszarze sztuk performatywnych i nie znam tego środowiska. Czy mogę aplikować?

Możesz, bo praktyczna znajomość narzędzi i reguł sprawnej komunikacji – szczególnie w środowisku Nowych Mediów – jest dla nas bardzo ważna. Brak doświadczenia zawodowego w obszarze sztuk performatywnych nie musi być problemem – ale tylko wtedy, jeśli „brak doświadczenia” nie oznacza „braku zainteresowania”. Aha! Byłoby świetnie, gdybyś potrafił/a szybko nawiązywać kontakty.

Ja natomiast znam obszar sztuk performatywnych i pracowałem/am w instytucjach kultury, ale na innych stanowiskach. Co robić?

A lubisz pisać, masz pomysły, jak opowiadać o czymś tak, żeby słuchający zapamiętali? Jeśli wiesz co i do kogo chcesz powiedzieć, to znajdziesz do niego drogę? „Umiesz w Facebooka” i wiesz dlaczego nie klikać w ikonę „promuj post”? Słyszałeś/aś o Instastory? Nie boisz się WordPressa? A może nawet wierzysz w moc Twittera tak bardzo, że też byłbyś/byłabyś w stanie rządzić za jego pośrednictwem dużym krajem? Jeśli tak – pisz i wysyłaj CV.

Czy przyznajecie dodatkowe punkty za stworzenie CV według szablonu, którego jeszcze nie widzieliście?

Rzucamy wyzwanie wszystkim autorom poradników, którzy twierdzą, że „wygląd Twojego CV może zdecydować o tym, czy dostaniesz pracę marzeń”. U nas wygląd o tym nie zdecyduje. Jesteśmy ze starej szkoły i ciągle wierzymy, że liczy się wnętrze (czytaj: umiejętności, doświadczenie).
P.S. Nie ma też znaczenia, czy wyślesz CV jako pierwszy/a, czy ostatni/a.

Dlaczego nie piszecie, że dodatkowym argumentem za pracą u was jest nieograniczony dostęp do dobrej kawy? Czy mam się martwić?

Bo mamy kawę dobrą i niedobrą. Ale za to można ją pić na tarasie w sercu zielonego Jazdowa. I w miłym towarzystwie.


Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego jest Narodową Instytucją Kultury finansowaną ze środków budżetu Państwa.

(Przeczytaj więcej na ten temat)

Powiązane

Zobacz również

Ten serwis korzysta z cookies Polityka prywatności