fbpx

„Scenariusz dla nieistniejącego lecz możliwego aktora instrumentalnego” | Mono w Instytucie | Fotorelacja

20 czerwca w Instytucie Teatralnym widzowie mieli okazję obejrzeć monodram „Scenariusz dla nieistniejącego lecz możliwego aktora instrumentalnego” w wykonaniu Jana Peszka.
opublikowano 26 czerwca 2023
„Scenariusz dla nieistniejącego lecz możliwego aktora instrumentalnego” | Mono w Instytucie | Fot. Maciej Czerski
„Scenariusz dla nieistniejącego lecz możliwego aktora instrumentalnego” | Mono w Instytucie | Fot. Maciej Czerski
„Scenariusz dla nieistniejącego lecz możliwego aktora instrumentalnego” | Mono w Instytucie | Fot. Maciej Czerski
„Scenariusz dla nieistniejącego lecz możliwego aktora instrumentalnego” | Mono w Instytucie | Fot. Maciej Czerski
„Scenariusz dla nieistniejącego lecz możliwego aktora instrumentalnego” | Mono w Instytucie | Fot. Maciej Czerski
„Scenariusz dla nieistniejącego lecz możliwego aktora instrumentalnego” | Mono w Instytucie | Fot. Maciej Czerski
„Scenariusz dla nieistniejącego lecz możliwego aktora instrumentalnego” | Mono w Instytucie | Fot. Maciej Czerski
„Scenariusz dla nieistniejącego lecz możliwego aktora instrumentalnego” | Mono w Instytucie | Fot. Maciej Czerski
„Scenariusz dla nieistniejącego lecz możliwego aktora instrumentalnego” | Mono w Instytucie | Fot. Maciej Czerski
„Scenariusz dla nieistniejącego lecz możliwego aktora instrumentalnego” | Mono w Instytucie | Fot. Maciej Czerski
„Scenariusz dla nieistniejącego lecz możliwego aktora instrumentalnego” | Mono w Instytucie | Fot. Maciej Czerski
„Scenariusz dla nieistniejącego lecz możliwego aktora instrumentalnego” | Mono w Instytucie | Fot. Maciej Czerski
„Scenariusz dla nieistniejącego lecz możliwego aktora instrumentalnego” | Mono w Instytucie | Fot. Maciej Czerski
„Scenariusz dla nieistniejącego lecz możliwego aktora instrumentalnego” | Mono w Instytucie | Fot. Maciej Czerski
„Scenariusz dla nieistniejącego lecz możliwego aktora instrumentalnego” | Mono w Instytucie | Fot. Maciej Czerski
„Scenariusz dla nieistniejącego lecz możliwego aktora instrumentalnego” | Mono w Instytucie | Fot. Maciej Czerski
„Scenariusz dla nieistniejącego lecz możliwego aktora instrumentalnego” | Mono w Instytucie | Fot. Maciej Czerski
„Scenariusz dla nieistniejącego lecz możliwego aktora instrumentalnego” | Mono w Instytucie | Fot. Maciej Czerski
„Scenariusz dla nieistniejącego lecz możliwego aktora instrumentalnego” | Mono w Instytucie | Fot. Maciej Czerski
„Scenariusz dla nieistniejącego lecz możliwego aktora instrumentalnego” | Mono w Instytucie | Fot. Maciej Czerski
„Scenariusz dla nieistniejącego lecz możliwego aktora instrumentalnego” | Mono w Instytucie | Fot. Maciej Czerski
„Scenariusz dla nieistniejącego lecz możliwego aktora instrumentalnego” | Mono w Instytucie | Fot. Maciej Czerski
„Scenariusz dla nieistniejącego lecz możliwego aktora instrumentalnego” | Mono w Instytucie | Fot. Maciej Czerski
„Scenariusz dla nieistniejącego lecz możliwego aktora instrumentalnego” | Mono w Instytucie | Fot. Maciej Czerski
„Scenariusz dla nieistniejącego lecz możliwego aktora instrumentalnego” | Mono w Instytucie | Fot. Maciej Czerski
„Scenariusz dla nieistniejącego lecz możliwego aktora instrumentalnego” | Mono w Instytucie | Fot. Maciej Czerski
„Scenariusz dla nieistniejącego lecz możliwego aktora instrumentalnego” | Mono w Instytucie | Fot. Maciej Czerski
„Scenariusz dla nieistniejącego lecz możliwego aktora instrumentalnego” | Mono w Instytucie | Fot. Maciej Czerski
„Scenariusz dla nieistniejącego lecz możliwego aktora instrumentalnego” | Mono w Instytucie | Fot. Maciej Czerski
„Scenariusz dla nieistniejącego lecz możliwego aktora instrumentalnego” | Mono w Instytucie | Fot. Maciej Czerski
„Scenariusz dla nieistniejącego lecz możliwego aktora instrumentalnego” | Mono w Instytucie | Fot. Maciej Czerski
„Scenariusz dla nieistniejącego lecz możliwego aktora instrumentalnego” | Mono w Instytucie | Fot. Maciej Czerski
„Scenariusz dla nieistniejącego lecz możliwego aktora instrumentalnego” | Mono w Instytucie | Fot. Maciej Czerski
„Scenariusz dla nieistniejącego lecz możliwego aktora instrumentalnego” | Mono w Instytucie | Fot. Maciej Czerski
„Scenariusz dla nieistniejącego lecz możliwego aktora instrumentalnego” | Mono w Instytucie | Fot. Maciej Czerski
„Scenariusz dla nieistniejącego lecz możliwego aktora instrumentalnego” | Mono w Instytucie | Fot. Maciej Czerski
„Scenariusz dla nieistniejącego lecz możliwego aktora instrumentalnego” | Mono w Instytucie | Fot. Maciej Czerski
„Scenariusz dla nieistniejącego lecz możliwego aktora instrumentalnego” | Mono w Instytucie | Fot. Maciej Czerski
„Scenariusz dla nieistniejącego lecz możliwego aktora instrumentalnego” | Mono w Instytucie | Fot. Maciej Czerski
„Scenariusz dla nieistniejącego lecz możliwego aktora instrumentalnego” | Mono w Instytucie | Fot. Maciej Czerski
„Scenariusz dla nieistniejącego lecz możliwego aktora instrumentalnego” | Mono w Instytucie | Fot. Maciej Czerski
„Scenariusz dla nieistniejącego lecz możliwego aktora instrumentalnego” | Mono w Instytucie | Fot. Maciej Czerski
„Scenariusz dla nieistniejącego lecz możliwego aktora instrumentalnego” | Mono w Instytucie | Fot. Maciej Czerski
„Scenariusz dla nieistniejącego lecz możliwego aktora instrumentalnego” | Mono w Instytucie | Fot. Maciej Czerski
„Scenariusz dla nieistniejącego lecz możliwego aktora instrumentalnego” | Mono w Instytucie | Fot. Maciej Czerski
Spektakl grany przez Jana Peszka od niemal pięćdziesięciu lat zachwyca kolejne pokolenia i stanowi istotny punkt odniesienia dla widowni i krytyki zorientowanej na polski teatr jednego aktora. 20 czerwca gościliśmy spektakl „Scenariusz dla nieistniejącego lecz możliwego aktora instrumentalnego” w ramach Mono w Instytucie.

Rozpoczęty w 2022 roku cykl „Mono w Instytucie” postawił sobie za cel wykreowanie na teatralnej mapie Warszawy miejsca prezentacji dokonań polskiego i światowego monodramu. Dotychczas zaprezentowane zostały jednoosobowe formy teatralne w wykonaniu Stanisławy Celińskiej, Lidii Danylczuk (UKR), Ireny Jun, Mai Komorowskiej, Gabrieli Muskały, Agnieszki Przepiórskiej, Joanny Szczepkowskiej, Julii Wyszyńskiej i Ziuty Zającówny. Monodram jest formą teatralną, dla której łączność pomiędzy widownią a aktorką czy aktorem jest niezwykle ważna, jeśli nie najważniejsza. Zapraszamy do wspólnego przeżywania emocji oraz rozczytywania sensów i znaczeń w tegorocznej odsłonie cyklu.

W pierwszej połowie 2023 roku zapraszamy na spotkania z jednoosobową twórczością teatralną wybitnych polskich aktorek i aktorów: Jowity Budnik, Jarosława Gajewskiego, Doroty Landowskiej, Jana Peszka i Anny Seniuk. Będą to monodramy uchodzące w środowisku za kultowe – „Opowieść o okrutnym zbójniku Folsztyńskim i nieszczęsnym kacie Holczuszce” w wykonaniu Jarosława Gajewskiego czy „Scenariusz dla nieistniejącego lecz możliwego aktora instrumentalnego” Jana Peszka – ale też propozycje nowe, przygotowane specjalnie dla cyklu „Mono w Instytucie”.


Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego jest Narodową Instytucją Kultury finansowaną ze środków budżetu Państwa.

(Przeczytaj więcej na ten temat)

Powiązane

Zobacz również

Ten serwis korzysta z cookies Polityka prywatności