fbpx
Konkurs na najlepszą mgr | 2019/2020

Konkurs na najlepszą mgr | 2019/2020

Nagrodę główną otrzymała Joanna Horowska, autorka pracy „Możliwość immersji. O teatrze Vincenta Macaigne’a”.
Wyniki Konkursu na najlepszą pracę magisterską z zakresu wiedzy o teatrze, widowisku i performansie | 2019/2020

 

Decyzją Jury nagrodę główną (w wysokości 3000 zł) otrzymała Joanna Horowska, autorka pracy „Możliwość immersji. O teatrze Vincenta Macaigne’a” napisanej na Wydziale Wiedzy o Teatrze Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie pod kierunkiem dr. hab. Piotra Gruszczyńskiego.

Dwie równorzędne II nagrody (każda w wysokości 2000 zł) przyznane zostały Marii Bogdaniuk, autorce pracy „Ambiwaletna ‘Burza’– między dyskursem centrum a głosem z marginesu. Analiza spektaklu baletowego Krzysztofa Pastora w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej na gruncie studiów postkolonialnych” napisanej na Wydziale Stosowanych Nauk Społecznych i Resocjalizacji Uniwersytetu Warszawskiego pod kierunkiem dr. hab. Jacka Kochanowskiego oraz Radosławowi Maciągowi, autorowi pracy „Poza słowami. O funkcji języka w teatrze Romeo Castelucciego” napisanej na Wydziale Reżyserii Dramatu Akademii Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie pod kierunkiem dr. hab. Beaty Guczalskiej.

Dwie równorzędne III nagrody (każda w wysokości 1500 zł) trafiły do Karoliny Kalety za pracę „Nie dla dzieci? ‘Trudne tematy’ we współczesnej polskiej dramaturgii dziecięcej” napisaną na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie pod kierunkiem dr hab. Iwony Puchalskiej oraz do Justyny Szklarczyk, autorki pracy „Zbieraczka, bajarka, prekursorka. Szkice o miejskich śpiewaczkach tradycyjnych” napisanej w Instytucie Kultury Polskiej Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego pod kierunkiem dr hab. Małgorzaty Litwinowicz-Droździel.

Jury przyznało także dwa wyróżnienia (każde w wysokości 1000 zł). Pierwsze z nich otrzymała Ewa Rucińska za pracę „Skończyłem. A właściwie nic nie powiedziałem…’ Analiza twórczości dramaturgicznej Jean-Luca Lagarce’a” napisaną na Wydziale Reżyserii Dramatu Akademii Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie pod kierunkiem dr hab. Olgi Katafiasz, drugie – Martyna Walak, autorka pracy „Jedenaste przykazanie: nie bądź obojętny. Wątki żydowskie w teatrze Krzysztofa Warlikowskiego” napisanej na Wydziale Wiedzy o Teatrze Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie pod kierunkiem dr. hab. Piotra Gruszczyńskiego.

Z uwagi na brak wyróżniających się prac z zakresu historii teatru polskiego oraz teorii teatru Jury postanowiło nie przyznać nagrody specjalnej im. Jerzego Gota oraz nagrody specjalnej im. Sławomira Świontka.


 

Powiązane

Ten serwis korzysta z cookies Polityka prywatności